[Wikipl-l] Kalendarium

Olaf Matyja olaf w ipipan.waw.pl
Nie, 22 Lut 2004, 17:34:18 UTC

> Ale
>
> Musi być przed 1800 - powstanie USA, rewolucja francuska, rozbiory -
a i z
> samego oświecenia w Polsce sporo wydarzeń kulturalnych i naukowych
>
> Beno

Na razie przeformatowałem całe kalendarium lat.
Z lat przed 1700 usunąłem linki do dziesięcioleci.
Przy okazji mamy władców Danii, linki do dni roku i zmiany w
konstrukcji strony (szczegóły na [[Wikipedysta:Olafbot]]).
Próbowałem na różne sposoby wpasować tabelkę podobną do tej
niemieckiej, ale w żaden sposób nie chce dobrze wyglądać. Jednak, gdy
po prawej stronie mamy już takie nagromadzenie tabel, dowolna tabelka
po lewej razi. W końcu zdecydowałem się na "grzebień" który też pozwala
nawigować w obrębie całego wieku. Jakby ktoś miał inny pomysł, powinno
się w miarę łatwo dać zmienić - jest wklejany przez msg:

Czy 1700 może być ?
Bo następny etap to zmiana dziesięcioleci na przekierowania i
przemieszczanie istniejących wpisów w dziesięcioleciach do stron
stuleci, a to już będzie trudniej odwracalna operacja.

Olaf