[Wikipl-l] Orgelbrand dla polskiej Wikipedii

Krzysztof P. Jasiutowicz kpjas w wikipedia.pl
Czw, 19 Lut 2004, 19:08:50 UTC

Witajcie,

Ponieważ znalazłem w sieci że Roman Antoszewski digitalizuje Orgelbranda
pomyślałem, że może byłoby to dla nas w jakimś stopniu przydatne.

Napisałem z prośbą o udostępnienie. Otrzymałem właśnie odpowiedź
że:

1. p. Roman Antoszewski zna Wikipedię i często korzysta z WP-En
2. praca nad Orgelbrandem postepuje powoli, ma kłopoty z
miejscem na serwerze, zrobione zaledwie kilka tomów
3. stwierdził że jego Orgelbrand do Wikipedii się nie nadaje
skany zachowują oryginalny format i czcionkę, ma to elektroniczny indeks i
format to jpg
4. chce nam udostępnić zbiory ciekawostek naukowych i innych
http://www.antoranz.net/CURIOSA/ZBIOR4/C0401-03.HTM

Co my na to?

Pozdrowienia,
Kpjas.