[Wikipl-l] Zawieszanie subskrypcji (bylo: Dawni wladcy...)

Youandme wikipedia w wp.pl
Czw, 12 Lut 2004, 19:45:07 UTC

On 12 Feb 2004 at 18:55, mimir w gazeta.pl wrote:

> czesc
>
> czy mozna mnie na pol roku wylaczyc z listy mailingowej, co trzeba
> zrobic?.
Mozna. Wejdz na strone
  http://mail.wikipedia.org/mailman/listinfo/wikipl-l
U jej dolu wpisz swoj e-mail oraz haslo dostepowe
wcisnij przycisk "Odwiedz liste subskrybentow"
Na liscie, ktora sie pojawi znajdz swoj e-mail, kliknij na niego,
pojawi sie strona z opcjami Twojego konta, ktore mozesz zmodyfikowac,
m.in. czasowo _wylaczyc_ "Dostarczanie wiadomosci"
(pierwsza pozycja w "szarej" tabelce)

> chwilowo tzn. przez okolo 5 miesiecy nie moge pracowac
> nad wikipedia. pozdrawiam wszystkich, zycze milej pracy
Dzieki

> do zobaczenia wkrotce
>
> Slawojar
Do zobaczenia. Czekamy na Ciebie