[Wikipl-l] Dawni władcy (w zasadzie to do Olafa)

Silthor silthor w wp.pl
Czw, 12 Lut 2004, 09:53:09 UTC

Olafie, spolszczyłem Franków i Gotów (z wyjątkiem wielu
Wizygotów panujacych w VII wieku, bo autor posiadanej przeze
mnie opasłej Historii Gotów olał).

Oprócz tego doprobiłem tabelki (do wstawianie od 776 p.n.e.
począwszy):
Faraonów i królów Egiptu, królów Judy, Izraela, Asyrii,
Babilonii, Medów, Partów, Persów, Macedonii, Rzymu, Seleucydów
i Pergamonu (to chyba wszystko)

Wczoraj część wrzuciłem na Silthor/Notatki , ale się fatalnie
ułożyło (jak tekst, a nie wyliczanka). Nie wiem czy robi to
botowi jakąś różnicę. Całość dodam dzisiaj na Olafbot/Tabelki
władców, jak już będzie można edytować.

Luki w chronologii wynikają z różnych przyczyn: podbój przez
inny kraj, załamanie władzy królewskiej, kilku władców w
krótkim czasie, których okresy panowania są dla historyków
zagadką, bezkrólewie itd.

Pozdrawiam
Silthor

Daj ponieść się uczuciu - zadbaj o swoją miłość.
Odwiedź specjalny serwis walentynkowy - zaprasza Motorola!
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fwalentynki.wp.pl&sid=113