[Wikipl-l] Akir i Beno maja racje!

msbetley msbetley w astercity.net
Czw, 12 Lut 2004, 07:01:13 UTC

Akir i Beno/GEMMA ma rację - stub jest lepszy od pustego miejsca - nie
prowokuje waldali do wrzucania bluzgow. Sama z ta mysla produkuje
stuby - mam je w obserwowanych i systematycznie wracam i rozszerzam.
Nie rozumiem idei wylaczenia stubow z przestrzeni Wikipedii - sa na
innych i nikomu to nie pzreszkadza. Troche jestem pogubiona w tej
dyskusji - nie mialam kompa 10 dni. O co chodzi? Komu przeszkadzaja
stuby? po co w takim razie piszemy, ze to zalazki? Czy sadzicie, ze
dziura w postaci miejsca na artykul jest lepsza? Zeby ktos kto tu
wpadnie pisal: (cytuje): "Co to jest do cholery?". Zdawkowa informacja
w encyklopedii jest lepsza niz jej brak - oczywiscie jesli zalozymy,
ze bedzie sie do niej wracac. Ja to robie poprzez obserwowane (moje
stuby lub po IP), przez losowa strone lub przez zalazek artykulu. A
poza tym wszedzie sa zalazki! Akir i Beno maja racje!
Dixi