Re: Skarbnica (było: Re: [Wikipl-l] Niemcy zagrożeni ;-))

Gemma studio w gemma.edu.pl
Śro, 11 Lut 2004, 23:20:15 UTC

From: "Krzysztof P. Jasiutowicz" <kpjas w wikipedia.pl>
> Cała ta dyskusja jest czcza i akademicka, bez informacji Bena czy i w
> jakiej formie chce przenieść bazę polskich miejscowości do Wikipedii.

Baza ok 40 tys. polskich miejscowości, w tym także dzielnic miast (bo były
kiedyś miejscowościami). Będzie gotowa w maju. To duże przedsięwzięcie. Na
razie zbieram dane i obrabiam na bieżąco. Zastanawiam się też nad docelową
formą i sposobem nadzoru aktualizacji danych. Klaruje się też nazewnictwo -
chodzi o duplikaty nazw, a niektóre zdąrzyły poprzenosić się do innych
powiatow, czy wojewodztw. Chce uniknąć zbytniej historii zmian, łącznie z
artykułami w skarbnicy (listy miast).

Róbcie co chcecie, ja wejdę uderzeniowo za dłuższy czas porządkując
wszystko. Na razie cisza z mojej strony.

Panowie, to jest huk roboty (z czego połowa to weryfikacja sprzecznych
danych).

Beno/GEMMA