RE: [Wikipl-l] Niemcy zagrożeni ;-)

Kierus Andrzej A.Kierus w snt.pl
Wto, 10 Lut 2004, 08:03:20 UTC

Chciałem tylko wam zwrócić uwagę że nie mamy jeszcze opracowanych wszystkich
państw.

-----Original Message-----
From: Olaf Matyja [mailto:olaf w ipipan.waw.pl]
Sent: Tuesday, February 10, 2004 7:38 AM
To: Polish Wikipedia mailing list
Subject: Re: [Wikipl-l] Niemcy zagrożeni ;-)

>No, ale zdaje się słyszałem, że polska baza danych ma nie być taka
>zdawkowa.
>Optymalne dla mnie rozwiązania:
>1. skarbnica - która wyświetla dane o miejscowości w momencie, kiedy
>ktoś tworzy nowy art., lub gdy edytuje istniejący art. wyświetla mu link do
>odp. miejsca w skarbnicy

To wymaga zmiany oprogramowania wikipedii - praktycznie niewykonalne.
A w ogóle, to co oznacza ten podział na skarbnicę i normalne artykuły ?

>2. wrzucenie tych informacji do osobnej przestrzeni nazw

Wykonalne, ale trochę mi żal licznika artykułów, do którego w takim
przypadku baza nie będzie się wliczała.

>BTW kiedyś sporo pracy w mapy włożył taw, ale jego praca nie znalazła
>zastosowania. Czy byłoby wykonalne skryptem zrobić mapki konturowe z
>zaznaczeniem miasta w Polsce jak to jest np. w wypadku miast na WP-De.

Byłoby możliwe. Tak myślałem, że bot, który wrzucałby tę bazę Bena na
wikipedię od razu dorabiałby mapki. Jestem w stanie to napisać. Oczywiście,
żeby to zrobić, w bazie musiałyby być współrzędne geograficzne każdego
miasta.

Pozdrawiam,

Olaf