[Wikipl-l] Witam.

Gemma studio w gemma.edu.pl
Sob, 7 Lut 2004, 16:20:04 UTC

> Witam. Jestem tu nowy. Zaciekawil mnie projekt encyklopedii opartej na
> Wolnej Licencji i chcialbym ja wspoltworzyc. Jestem dobry przedewszystkim
> literatury fantasy i sf.
> Pozdrowienia,
> Dinthalion

No to loguj się i do roboty! Ale uprzedzamy, Wikipedia strasznie wciąga.
:-))) Na pewno w S-F i fantasy jest jeszcze sporo do zrobienia, a trochę
nawet i do poprawienia, więc śmiało edytuj. Wątpliwe przypadki zawsze można
potem przedyskutować, a za błędy nikt tu nie zabija. IMHO mottem Wikipedii
powinno być "głupi nie zauważy, madry poprawi".

Beno/GEMMA