[Wikipl-l] Nowy Gauss

Gemma studio w gemma.edu.pl
Wto, 31 Sie 2004, 22:33:33 UTC

From: "bojster" <bojster w gmail.com>
W nagłówku stoi jak byk, że jest unikod. Każdy przyzwoity program
pocztowy poprawnie to przetwarza. Poza tym nie mam wpływu na
ustawienia poczty na www, więc nie mogę nic na to poradzić (to nie
jest konto pop3). Natomiast pisanie bez 'ogonków' uważam za mało
czytelne.

Ryzykujesz, że w ogóle nie będą Ciebie czytać. Ja widzę pełno robaków w
Twoim poście, podczas, gdy przeważająca większośc pisze czytelnie. Może
rozważ pisanie po polskawemu na naszej liście?

Np. zmiast litery "ż" jak żaba ja widzę u Ciebie duże L z akcentem i literę
ziet, a zamiast "ę" jest duże niemieckie a umlaut i kwadracik.

Beno/GEMMA