[Wikipl-l] O wyższości iso nad unikodem.

bojster bojster w op.pl
Wto, 31 Sie 2004, 20:25:41 UTC

Witam.
Chcąc zakończyć niepotrzebną dyskusję o znaczkach, krzaczkach i ogonkach,
zmieniłem (choć niechętnie) konto, którego używam do korespondencji z listą
wikipedii, co umożliwiło mi pisanie w iso-8859-2 (mam nadzieję, proszę dać mi
znać w razie czego). Tym samym przychylam się do prośby tych, którzy nie są w
stanie zmusić swojego klienta pocztowego do odpowiedniej interpretacji
nagłówka, tudzież nie zainstalowali jeszcze wspaniałego wynalazku, jakim są
cznionki unicode. Tak czy inaczej, mam nadzieję, że dalsza współpraca
przebiegnie bezproblemowo, przepraszam więc za dotychczasowe problemy
"kodująco-standaryzujące" i wracajmy do bardziej produktywnych zajęć.
Pozdr.
bojster