[Wikipl-l] Pytanie o blad

Krzysztof Jakubiec jkrzys w wp.pl
Nie, 29 Sie 2004, 15:03:23 UTC

Podczas dopisywania komentarza do dyskusji pod FFT (Szybka transformacja
Fouriera) [czytając o Gaussie] próbowałem wstawić podpis z kilkoma ~~~
Najpierw 5 razy ~ i podgląd, potem 6 razy ~ i podgląd, potem 2 razy ~
i przy próbie wykonania podglądy wyskoczyło:

###########

Sorry- we have a problem...
The wikimedia web server didn't return any response to your request.
To get information on what's going on you can visit #wikipedia.
An "offsite" status page is hosted on OpenFacts.
Generated Sun, 29 Aug 2004 14:36:30 GMT by wikipedia.org
(squid/2.5.STABLE4-20040219)

############

Jeden raz ~ daje:

#########
Sorry- we have a problem...
The wikimedia web server didn't return any response to your request.
To get information on what's going on you can visit #wikipedia.
An "offsite" status page is hosted on OpenFacts.
Generated Sun, 29 Aug 2004 14:40:59 GMT by wikipedia.org
(squid/2.5.STABLE4-20040219)

inne liczby ~ działają.
Już wiem ma być 4 razy ~, ale nie chciało mnie się czytać
Poradnika.

Może się to komuś przydać?
Kalium
--
Spadający swobodnie przedmiot upadnie tak,
aby wyrządzić jak najwięcej szkody.