[Wikipl-l] Interpretacja copyright

Wajda, Paul paul.wajda w gtaa.com
Pią, 27 Sie 2004, 16:57:59 UTC

All Music Guide (skad czerpie informacje), przy takich tabelach umieszcza nastepujaca notke

Chart information courtesy of Billboard.com © 2004 VNU eMedia, Inc. All rights reserved.

To chyba dosc jasne stwierdzenie, ze ktos jest wlasciciele tych danych.

Jonasz

-----Original Message-----
From: wikipl-l-bounces w Wikipedia.org [mailto:wikipl-l-bounces w Wikipedia.org] On Behalf Of selena
Sent: Friday, August 27, 2004 12:29 PM
To: Polish Wikipedia mailing list
Subject: Re: [Wikipl-l] Interpretacja copyright

W dwoch notach o grupach muzycznych (Aerosmith I Allman Brothers Band),
wedlug nowego, proponowanego prze zemnie schematy, umiescilem tabele z
notowaniami Billbordu. Mam jdnak watpliwosci, czy przypadkiem te dane
nie sa objete copyright. Czy macie jakies doswiadczenia z tego rodzaju
danymi.

Jonasz

Choc doswiadczenia nie mam, uwazam, ze to informacje jak kazde inne i mozna
tych danych uzywac. To tak jakby nie mozna podac ile km2 ma jakies
terytorium, bo naruszymy prawa autorskie geodety czy kartografa. Na wszelki
wypadek mozesz te tabele przebudowac w jakis sprytny sposób.;)

niedoswiadczona Selena