Re: [Wikipl-l] Problem z hasłem (do adminów)

Szymon Kierat szymon_kierat w poczta.onet.pl
Pią, 27 Sie 2004, 13:08:24 UTC

ŚS> Witajcie,

ŚS> Po dość długim czasie nieobecności na wiki chciałem się zalogować i o
ŚS> dziwo nie mogę bo twierdzi, że mam nieprawidłowe hasło. Co prawda bardzo
ŚS> rzadko zdarza mi się zapominać haseł, ale co tam poprosiłem o przesłanie
ŚS> nowego, co też wiki uczyniła, jednak dalej nie mogę się zalogować?! Czy
ŚS> ktoś może coś podpowiedzieć?

ŚS> Ścibór
ŚS> PS. Ciasteczka mam włączono, jakby ktoś pytał.

   Wylogowałem się i zalogowałem bez problemów jeszcze raz. Spróbuj
przekopiować (copy&paste) hasło z listu od Wiki... - powinno pomóc
(może mechanizm rozpoznaje małe i wielkie litery?).

----
Pozdrawiam,
Reytan