Re: [Wikipl-l] Problem z hasłem (doadminów)

selena kovalusie w go2.pl
Pią, 27 Sie 2004, 13:08:48 UTC

> Po dość długim czasie nieobecności na wiki chciałem się zalogować i o
> dziwo nie mogę bo twierdzi, że mam nieprawidłowe hasło. Co prawda bardzo
> rzadko zdarza mi się zapominać haseł, ale co tam poprosiłem o przesłanie
> nowego, co też wiki uczyniła, jednak dalej nie mogę się zalogować?! Czy
> ktoś może coś podpowiedzieć?
>
> Ścibór
> PS. Ciasteczka mam włączono, jakby ktoś pytał.

Technicznie nie potrafię Ci pomóc, ale wiem, że były już kiedyś takie
przypadki - wynikały z chwilowych zakłóceń i "widzimisię" systemu. Póki co -
popróbuj ponownie, a ktoś bardziej kompetentny może coś poradzi. Powodzenia!
Selena