[Wikipl-l] Noty biograficzne

Daniel Miłaczewski dm w mikrobit.pl
Pią, 27 Sie 2004, 09:28:43 UTC

Zauważyłem pewne niekonsekwencje w artykule [[Noty biograficzne]]
(http://pl.wikipedia.org/wiki/Noty_biograficzne) i powiązanych:
1. W podgrupach (np. pisarze, malarze) w różny sposób zapisywane są daty raz
jako linki do roku innym razem bez linku. Wypadałoby chyba ustalić zasadę i
może jakiś bot mógłby to na tych listach pozamieniać.
2. Wszędzie w wiki dla osób stosowana jest konwencja zapisu imię nazwisko
zaś w zestawieniach [[Noty biograficzne - <litera>]] - nazwisko, imię.
3. Czy zestawienia typu [[Noty biograficzne - <litera>]] nie powinny być
podartykułem w haśle Noty biograficzne. Czyli zamiast konwencji [[Noty
biograficzne - <litera>]] może słuszniej byłoby stosować zapis [[Noty
biograficzne/<litera>]]

DanielM