Re: [Wikipl-l] statystyka, a właściwie coś innego

selena kovalusie w go2.pl
Czw, 26 Sie 2004, 07:57:09 UTC

> w tym miejscu zapytam czy cos zrobilismy jakas reklame wiki
> zgodnie z propozycjami?
> uprzedzajac kontrpytania ja nic nie zrobilem bo od czasu jak pine
> wiesza mi sie na grupach to nie przesiaduje tam

Ja jeszcze nic spektakularnego (oprócz zwerbowania kilkorga znajomych) nie
zrobiłam, ale już w przyszłym tygodniu wracam do pracy (uczę w LO) i
zwerbuję więcej. Czekamy na artykuł Wimmera - "zajawka" ukazała się już w
tym miesiącu.

> mi na dobre,
> admini akurat
>
> ale w takich przypadkach mozna napisac "radz se sam, nie jestesmy
> ci potrzebni"

Jako admin muszę przyznać, że mimo pełnienia tej funkcji nie potrafię zrobić
wszystkiego, zwłaszcza w kwestiach techniczno-informatycznych. Zawsze kiedy
umiem pomóc - pomagam. Chyba że akurat mnie nie ma - mam, jak każdy, sporo
innych obowiązków, a i tak poświęcam Wikipedii tyle czasu ile to możliwe (a
nawet więcej). Pisać "przykro mi, ale nie umiem pomóc" chyba nie ma sensu. A
inni - faktycznie - czasem mogliby się bardziej ruszyć - np. moje prośby też
często nie są brane pod uwagę (jeśli to kogoś pocieszy).
Selena