[Wikipl-l] Informacja

Kierus Andrzej A.Kierus w snt.pl
Czw, 26 Sie 2004, 06:50:59 UTC

Caplio G3 firmy Ricoch, (model lekko starszy aktualnym modelem jest GX)
matryca 3m, jego zaletą jest szybki czas od wciśnięcia spustu do wykonania
zdjęcia 0,14 s ( w praktyce nie zauważam że to cyfrówka) , było to istotne
bo mam małe dzieci i zrobienie im zdjęcia cyfrówką HP było niemożliwe (
zanim aparat się namyślił już ich nie było w kadrze), reszta parametrów
tutaj:  http://www.fotopolis.pl/index.php?arch=1&nrarch=821 . Aparat był
używany, po dokupieniu karty ,  akumulatorków i ładowarki w sumie zapłaciłem
650 zł, gfdybyś chciał kupić nowy trzeba z Niemiec przez internet (około
1000 zł z przesyłką) pozdrawiam Akir