[Wikipl-l] Informacja

selena kovalusie w go2.pl
Wto, 24 Sie 2004, 14:58:58 UTC

> Z ciekawości zapytam jaki?
> Bo też się przymierzam.
>
> pozdr - Lzur

Ja w lipcu kupiłam Minoltę Dimage Z1 (3,2 megapix, 10x zoom opt.), b.
poręczny i dobry aparat - jak powiedział mi "znający się" - jak na amatora
aż za dobry. W Foto Jokerze jest teraz promocja - od lipca cena spadła o
kolejną stówę (teraz ok. 1.600, w tym karta 16 i dodatkowo karta 128 MB -
opłaca się!). Minolty są teraz wyprzedawane, bo jest jakaś fuzja firm i
kończą produkcję cyfraków (czy coś tam takiego się dzieje). Chyba warto.
Pzdr
Selena