[Wikipl-l] Michnik

selena kovalusie w go2.pl
Wto, 24 Sie 2004, 14:24:30 UTC

Czy zmiany IP  62.233.288.249 to wg Was zdania zawierające fakty? Szczególnie stwierdzenie " Adam Michnik jest częściowo odpowiedzialny za wstrzymanie dekomunizacji Polski i za zablokowanie powszechnego uwłaszczenia obywateli." jest dla mnie mało neutralne. Reszta fragmentu -
" Często oskarżany jest także o obsesję na punkcie antysemityzmu i prowokowanie swoją publicystyką reakcji antysemickich. Wielu przeciwników ma też relatywizm moralny i historyczny Adama Michnika. Zdecydowanie pomniejsza on znaczenie zbrodni stalinowskich dokonanych przez swojego brata Stefana Michnika, demonizuje natomiast wydarzenia roku 68. (usunięcie z pracy wysoko postawionych członków PZPR narodowości żydowskiej"
- jeszcze ujdzie, choć nie mam dziś trzeźwego osądu, a IP wygląda na upartego (już raz cofnęłam zmianę, przenosząc zdanie do dyskusji, ale zmiana, poszerzona, została wprowadzona ponownie). Nie mam nastroju na wojnę, poza tym nie wiem, czy mam słuszność. Proszę tym razem o reakcję (na mój post "zbrodnie" reakcji dotąd nie było - sprawa jest otwarta).
PS. Kolejne zmiany IP są jeszcze ciekawsze - sprawa jest pilna!
Selena