[Wikipl-l] Re: Re: Re: Re: Kopernik

selena kovalusie w go2.pl
Pon, 23 Sie 2004, 08:48:59 UTC

> Chodzi ci o moją zmianę z ekonom na ekonomista???
> Silthor
Że się wtrącę - sądzę, że chodzi o zmianę Tawa. Co by nie powiedzieć, godzi
ona spierających się i zachowuje NPoV. Też przed chwilą "pogrzebałam" w
artykule pod kątem językowym - mam nadzieję, że nie macie mi za złe.
A blokowanie czasem jest potrzebne - naprawdę już nie raz namęczyliśmy się
sporo w wojnach edycyjnych z wandalami. Jeśli ktoś chce dokonać zmian w
zablokowanym artykule (a zwykle nie jest on zablokowany z powodu kaprysu
admina), może poprosić o odblokowanie w dyskusji. Parę razy już tak było i
nic się nikomu nie stało. Idea wikipedii jest piękna, ale nie sprawdza się w
praktyce. Boleję nad tym i przykro mi, że ci, którym zależy NAPRAWDĘ giną w
zalewie śmiecia (akurat nie chodzi mi o edycje artykułu o Koperniku, tylko
ogólnie).
Pozdrawiam,
Selena