[Wikipl-l] Re: Re: Re: Kopernik

MaRCiN Okolotowicz zero w wp.pl
Pon, 23 Sie 2004, 07:20:06 UTC

<412922ced6154 w wp.pl><cgb8gj$eje$1 w sea.gmane.org>

<412984b3665d7 w wp.pl> <001a01c488d9$ec5fd240$41a91d3e w Komp>

<412922ced6154 w wp.pl><cgb8gj$eje$1 w sea.gmane.org>

<412984b3665d7 w wp.pl> <001a01c488d9$ec5fd240$41a91d3e w Komp>

> Z łaski swojej pisz o rzeczach, o których masz pojęcie.
Wikipedysta Dixi (bo
> to o nią chodzi) chciała żeby jej strona była skasowana, więc
proszenie o
> wpis raczej nie wchodziło w rachubę.

z łaski swojej bede pisał o czym mam pojęcie i nastanie cisza

> i wewte. Należy w dyskusji ustalić sporne kwestie a następnie
wstawić wersję
> na którą jest zgoda do artykułu i jak emocje opadną odblokować go.

srednio mnie to przekonuje bo padlo tutaj zdanie ze nikt nie
zglasza poprawek (do zablokowanej strony) wiec jest ok

> prokarelskich polskich terrorystów atakujących Putina mailem.
Dopiero
> blokada strony zatrzymała uporczywe wstawianie wymysłów przez
tego osobnika.

tak, pisales juz o tym, ale to sie ma nijak do Kopernika, ktory
zostal zablokowany najmniej tydzien temu, ja nie wiem czy sa
prowadzone jakies prace nad tym haslem wiec sie nie wypowiadam

ale wygladalo to na to ze komus zalezy na umieszczeniu w artykule
rozprawki "jakiej narodowosci byl Mikolaj Kopernik"