[Wikipl-l] stub - stan aktualny

selena kovalusie w go2.pl
Śro, 18 Sie 2004, 14:17:21 UTC

Aleście mi, Panowie, zasypali skrzynkę tą dyskusją! ;) Dobrze, że co jakiś
czas udaje mi się sprawdzić pocztę (wypisywać się czasowo z listy jakoś
szkoda...). W połowie przyszłego tygodnia wrócę do osieroconej nieco
Wikipedii.

Tymczasem optuję za wersją szablonu nieco okrojoną, a więc BEZ RAMKI.
Obrazek dla mnie jest ok (właściwie i ramka niespecjalnie mi przeszkadza -
póki nie jest różowo-zielono, jestem bardzo ugodowa).

Ważne, żeby ten szablon (jakikolwiek będzie) niezmiennie pojawiał się po
wpisaniu w edycji {{stub}}. Proszę tego nie zmieniać!

Z tego co mi się wydaje, Jadwiga nie jest zapisana na tę listę - można
zapytać ją o zdanie w jej dyskusji w Wiki. Pozdrawiam!

Selena na wakacjach