[Wikipl-l] stub - stan aktualny

Silthor silthor w wp.pl
Wto, 17 Sie 2004, 19:51:17 UTC

> Wersja uproszczona
> Ausir, Beno, KPJas, Krzych, Lukas3, Radomil, Rantes, Silthor, TOR (9)
>
> Wersja rozbudowana:
> Chepry, Ency, Jonasz, Maquina, Reytan, Szumyk (6)
>
> Wstrzymali się:
> Nuntaro, Taw (2)

Chciałem się jedynie się podzielić uwagą, że to tak jakby głosować nad tym
czy nazwiska pisać z małej litery (bo ładniej wygladają) albo czy dać
zdjęcie Kwaśniewskiego z doprawionymi długimi włosami, bo mu w nich do
twarzy lub żebyśmy pisali cyrylicą, bo to wygląda naprawdę cool :-)

Fakty są oczywiste. Barokowa wersja szablonu stub "zasłania" zawartość
miniartykułu przez co w artykule dominuje poboczna, techniczna informacja,
co jest zwykłym błędem.

Silthor