[Wikipl-l] stub - glosowanie

Gemma studio w gemma.edu.pl
Wto, 17 Sie 2004, 14:38:32 UTC

From: "Tomasz Wegrzanowski" <taw w users.sf.net>
> Czy dyskusja nie jest nieproporcjonalnie goraca wobec wagi zagadnienia ?
> Mi sie problem obrazka i ramki lub tez nie wydaje zupelnie nieistotny.

Ja myślę, że Jonasz żartował. Ponadto mniejszość w głosowaniu jest tak
liczna, że chyba nic z tego nie wyjdzie i obciachowskie rozwiązanie
pozostanie.

Niemniej uważam, że taka forma rozwiązywania problemów jest szybsza i
skuteczniejsza niż dyskusja na wiki, którą łatwo ominąć. rezba będzie tylo
an konec do dyskusji rzeczonego artykułu wstawić podsuowanie wątku.

Beno/GEMMA