[Wikipl-l] stub - glosowanie

Wajda, Paul paul.wajda w gtaa.com
Wto, 17 Sie 2004, 13:56:18 UTC

Ludzie. Glosujcie przeciw

DUZE JEST PIEKNE!

Jonasz

=== Glosowanie w sprawie szablonu {{stub}} ===

Likwidacja ramki i obrazka, z zachowaniem linków,
czyli redukcja baroku

Za:             Beno, Silthor, TOR, Radomil. Lukas3
Przeciw:        Jonasz, Reytan, Ency, Chepry

Krótkie uzasadnienie: stub ma być nie tylko informacją
samą w sobie, powinien też _przyciągnąć uwagę_: "Hej! Ty
tam! Zobacz, mało tego! Dopisz coś, będzie więcej!".
Stub w obecnej, ascetycznej formie, nie spełnia tego wymogu.
Wiem, że wielu z was w to nie uwierzy, ale stub-barokowa
reklama _naprawdę_ bardziej zachęca do działania...

Oczywiście _nie jestem_ za tym, by była to pomarańczowa
ramka wypełniona seledynowym tłem itd. Ale w gustowny sposób
warto nasz stub wyróżnić...

--
Chepry (Andrzej Barabasz)