[Wikipl-l] prosze, podopisujcie sie szybko, zeby z tym skonczyc

Wajda, Paul paul.wajda w gtaa.com
Wto, 17 Sie 2004, 12:07:32 UTC

A ja wlasnie myslalem, ze stub to cos takiego co nie ma tresci.

W kazdym badz razie jestem za "barokowa" forma, przytlaczajaca tresci, torej nie ma.

Jonasz

P.S.

Jest 8.05am, oficjalnie od pieciu minut pracuje.

-----Original Message-----
From: wikipl-l-bounces w Wikipedia.org [mailto:wikipl-l-bounces w Wikipedia.org] On Behalf Of Gemma
Sent: Tuesday, August 17, 2004 8:03 AM
To: Polish Wikipedia mailing list
Subject: Re: [Wikipl-l] prosze, podopisujcie sie szybko, zeby z tym skonczyc

From: "Wajda, Paul" <paul.wajda w gtaa.com>
A o co tu chodzi?

Paru z nas uważa, że obecny wygląd {{stub}} jest przerostem formy nad
treścią, a z technicznej formulki zrobił się ozdobnik dominujący nad krótką
treścią stuba, zajmując nieraz więcej miejsca niz sam artykuł. Ponadto nie
ma sensu (uważamy) tak wyraźnie eksponować faktu, że coś jest niezrobione.
Najgorzej wyglada to w połączeniu dodatkowo z kategorią - wedy treść
merytoryczna stubu leży wręcz w tle. Stąd wnosimy o zmianę wersji graficznej
na formułkę tekstową. Czyli żeby nie było "ładniej", za to pragmatyczniej.

Beno/GEMMA

ps. A Ty co, spać nie możesz?