[Wikipl-l] Re: Jak widać [["]] i [[']] to bogate źródło znaczeń. Prawdziwa encyklopedia.

Gemma studio w gemma.edu.pl
Sob, 14 Sie 2004, 17:40:15 UTC

Użytkownik "Daniel Miłaczewski" <dm w mikrobit.pl> napisał w wiadomości
news:cflf25$k6r$1 w sea.gmane.org...
>   Z symbolem cala to jeszcze dość prosta sprawa chociaz i tak powstanie
> kilka stron stosując rózne kombinacje które moga wyglądac jak symbol cala.
> Ale jeżeli przyjęlibysmy, że w Wikipedii symbole traktujemy jako hasła to
> mamy całą masę symboli matematycznych, fizycznych, chemicznych, itd i jak
> miałyby wyglądać wówczas hasła (np. dla symbolu Newtona)?
>   Poza tym nie sądzę aby ktokolwiek poszukiwał w encyklopedii lub
internecie
> symbolu jakiegoś pojęcia chociażby dla cala (") bo:
>   po pierwsze co miałby wpisać dwa apostrofy, cudzysłów ...? (jeśli juz to
> [...]

Albo zrobić stronę [[symbol]] (bo to dobra krótka nazwa) i yam w jednej
linicje na każdy item wpisać podstawowe informacje i linki

BTW strasznie mnie irytuje linkowanie w treściach artykułów takich
oczywistości jak mm czy kg

Beno/GEMMA