[Wikipl-l] Jak widaæ [["]] i [[']] to bogate ¼ród³o znaczeñ. Prawdziwa encyklopedia.

Krzysztof Kopcik krzysztof_kopcik w hotmail.com
Sob, 14 Sie 2004, 10:37:48 UTC

>Nie wiem, czy tu nie będzie problemem możliwość kododwania lub zapisu
>znaków
>na wiele sposobw. Z tego co się orientuję , to nawet taki głupi apostrof ma
>kilka postaci w unikodzie dla różnych znaczeń.
>Beno

Chyba można od innych symboli zrobić rediry do strony ujednoznaczniającej?

Życzę udanego dnia. Krzych

Add photos to your messages with MSN 8. Get 2 months FREE*.
http://join.msn.com/?page=features/featuredemail