[Wikipl-l] Wygląd w innym kodzie

Silthor silthor w wp.pl
Sob, 14 Sie 2004, 10:14:07 UTC

Witam

To już zaczyna mocno drażnić.

Różnego typu pierdółkowate dodatki zaczynają przeważać nad właściwą
treścią. Ta strona http://pl.wikipedia.org/wiki/Dydona jest doskonałym
przykładem niezbyt szczęśliwej rozbudowy, drobnej niegdyś informacji, że
to jest stub. Po jaką cholerę ten obrazek? Po co ramka? Tło? Informacja
o tym, że Dydona to stub wygląda teraz na najważniejszą część tego
artykułu - absurd!

Żródło podawane w ten sposób jak teraz też nie jest szczęśliwe. Za nic
nie potrafię zrozumieć dlaczego jest nad kategorią , która jest dużo
ważniejsza.

Zamierzam przywrócić szablonowi stub dawną prostą formą - tylko krótki
italikowy tekst. Wybijać należy istotne informacje, a nie poboczne i w
zasadzie techniczne komunikaty.

Silthor

PS Sorry za powtórkę, ale pisanie bez polskich liter to dla mnie udręka,
więc wolę sprawdzić czy zmiana kodowania odkrzaczy mój mail