[Wikipl-l] Has³a o symbolach i innych dziwno¶ciach

Krzysztof Kopcik krzysztof_kopcik w hotmail.com
Sob, 14 Sie 2004, 09:10:50 UTC

>  Popieram usunięcie. Jest odpowiednie hasło [[cal (jednostka)]] i
>wystarczy.
>  Znaki nieliterowe są zwykle dodatkowym oznaczeniem czegoś co ma swoją
>nazwę i pod tą nazwą powinno być opisane. Symbole stosowane do oznaczenia
>powinny znaleźć się w opisie hasła.
>
>  DanielM

I tu się z Panami nie zgadzam, "Wikipedia" powinna zawierać, w miarę
możliwości, objaśnienia możliwie najszerszej wiedzy. O znaczeniach różnych
symboli także. W przypadku [["]] należy zrobić stronę ujednoznaczniającą.
  Gdy pierwszy raz zobaczyłem na zaworze 1/2" nie wiedziałem, że mam szukać
słowa cal; bo i skąd. Myślę, że większość miała podobnie.

Życzę udanego dnia. Krzych

The new MSN 8: advanced junk mail protection and 2 months FREE*