[Wikipl-l] Re: Swieci kosciola katolickiego

Daniel Miłaczewski dm w mikrobit.pl
Pią, 13 Sie 2004, 13:24:30 UTC

  Użytkownik "Wajda, Paul"  napisał

  Użytkownik "Beno/GEMMA" napisał:

  >Nie, nie. To można rozdzielić. Są o niektórych świętych fakty bezsporne,
  >do reszty wystarczy wstawić formułkę "wg legendy".

  Co do niesprawdzonych faktów można podawć tekst (spotykane często w takich
opracowaniach) wg tradycji.

  A przy okazji odnośnie szablonów już kiedyś pytałem czy jest gdzieś
dostępny wykaz wszystkich szablonów jakie można stosować przy pisaniu
artykułów na polskiej wiki.
  I jaki jest szablon dla świętych.

  DanielM