[Wikipl-l] Sezon ogorkowy?

Roland Czaczyk czczcz w poczta.fm
Czw, 12 Sie 2004, 21:27:32 UTC

> Moze mi sie tylko wydaje, ale wyglada na to, ze Poslka Wiki nieco
> "przysiadla" ostatnimi tygodniami. Mam nadzieje, ze zwiazane jest to z
> wakacjami,a nie jakims ogolnym trendem.
> Jonasz
>
> No nie wiem, ja właśnie po 2 miesiącach napisałem pierwszy nowy artykuł (a
> siedzę na wiki codziennie).
>
> Beno/GEMMA

Ja od czasu wielkiego BOOMU i powstałego bałaganu (żeby nie napisać "domu
publicznego"), odechciało mi się na jakiś czas pisania art'ów.

Na wiki byłem ostatnio jakies 3 tygodnie temu i narazie nie mam ochoty
wracac, chociaz .... z tego co czytam na liscie to sie troszke uspokoiło.

Mam nadzieje ze lada dzien zachce sie i bede pisał dalej moje ulubione
medyczne i sportowe artykuly.

Pozdrawiam FreeBird

Ateny 2004 w Internecie! >>> http://link.interia.pl/f182d