[Wikipl-l] Opiekunowie (bylo: Polimerek)

Gemma studio w gemma.edu.pl
Czw, 12 Sie 2004, 19:56:40 UTC

From: "Szymon Kierat" <szymon_kierat w poczta.onet.pl>
> * to już działa: powszechnie wiadomo, że Radomił opisuje ptaki i
> medycynę, jego mama architekturę i sztukę, Rantes immunologię, Topory
> historię i technikę, tsca sztukę i językoznawstwo itd.

Ja kojarzę tylko Tawa z japonią i matematyką, Polimerka z polimerami i
Slthora ze starożytnością. Resztę dopiero po dłuższym zastanowieniu. BTW a
czym zajmuje się mój ulubiony adwersarz KPJas? Serio pytam, bo nie wyczuwam
Jego specjalności, a tak się lubimy, że kogo jak kogo, ale jego powinienem
lepiej utożsamiać (oczywiście poza poradami dla nowych wikipedystów).

Beno/GEMMA