[Wikipl-l] Zwiekszenie liczby art.

Wajda, Paul paul.wajda w gtaa.com
Pon, 9 Sie 2004, 12:16:31 UTC

Te pomysly sa oczywiscie dobre, trzeba jednak znalesc ludzi by to robili. Szukajac w gronie aktywnych Wikipedystow, jest to rodzaj przelewania "z pustego w prozne". Zaangazowanie w jeden project, odciaga od innego. Wiem cos na ten temat, gdyz zaangazowalem sie w listy biografii, a to spowodowalo spadek produkcji w Kanadzie.

Dla tego powinnismy probowac szukac nowych Wikipedystow, o czym dyskutowalismy w zeszlym tygodniu. Moze wartoby bylo przejzec zasoby I sporzadzic liste zagadnien nie ruszonych I pod tym katem poszukiwac ludzi. Na przyklad filatelistyka. Gdyby udalo nam sie pozyskac kilku filatelistow, to w ciagu kilku miesiecy zdolali by napisac z tysiac artykulow bez wielkiego wysilku. Zwykle maja na to gotowce. Zapewne znalazlo by sie kilkadziesiat obszarow tematycznych tego typu.

Po drugie nalezalo by probowac skonczyc projekty juz zaczeta. Na przyklad slownik imion. Brakuje jeszcze okolo 500 artykulow do jego zamkniecia I to niewielkim wysilkiem.

Jonasz
-----Original Message-----
From: wikipl-l-bounces w Wikipedia.org [mailto:wikipl-l-bounces w Wikipedia.org] On Behalf Of Krzysztof P. Jasiutowicz
Sent: Saturday, August 07, 2004 3:27 PM
To: wikipl-l w Wikipedia.org
Subject: [Wikipl-l] Zwiekszenie liczby art.

Witajcie,

jak pewnie większość wie szwedzka Wikipedia, wyprzedziła nas jeśli idzie
o ilość art.

Dla mnie nie jest to istotne. Dla polskiej Wikipedii ważna jest jakość
art., a wśród tych 35 tys. co mamy jest moim zdaniem za dużo słabych i
krótkich, żeby na siłę pędzić do przodu.

Patrząc statystycznie, Szwedzi są słabi, bardziej solidne wrażenie
sprawiają Holendrzy.

Ale...

Ilość art i pozcyja w rankingu jest nam potrzebna ze względów
marketingowych i dla dobrego własnego samopoczucia.

Sądzę że Szwedzi nas wyprzedzili dzięki seriom art., które być może i nam
by się przydały i można by je zapoczątkować za pomocą bota

Jest to coś takiego jak
[[1987 in film]]
[[1987 in literature]]
[[1987 in music]]
[[1987 in sports]]
[[1987 in television]]
itd

Wg mnie jest to przydatne taki przegląd chronologiczny do którego linkujemy
z danego roku w tym wypadku z [[1987]].

W wypadku dzieł literackich czy albumów muzycznych
wpisując np. w [[Albert Camus]]

* Dzieła Alberta Camusa:
* ''Dżuma'' (''La Peste'', [[Przegląd literacki 1947|1947]])

czy w [[Pink Floyd]]

[[Dark Side of the Moon]] ([[Przegląd muzyczny 1973|1973]])

Roboty jest moc, ale po pewnym czasie może się nieźle prezentować o ile
wiem nie ma czegoś podobnego w polskim internecie.

Można zobaczyć
http://en.wikipedia.org/wiki/1947_in_literature

Pozdrowienia,
Kpjas.