[Wikipl-l] Giertychowie itp.

selena kovalusie w go2.pl
Pon, 9 Sie 2004, 06:56:57 UTC

> - W którym artykule namieszał?
http://pl.wikipedia.org/wiki/Polska_Wsp%C3%B3lnota_Narodowa_-_Polskie_Stronn
ictwo_Narodowe

> - Każdy początkujący wikipedysta robi podobne błędy.
To wiem i nic na to nie mówię prócz tego, że trzeba to wszystko poprawić i
polinkować
> - Dlaczego odrzuca?
Bo od roku w ogóle nie trzymam ręki na pulsie jeśli chodzi o politykę - mam
ciekawsze zajęcia - i dobrze mi z tym. A do niedawna oglądałam ze trzy bloki
newsów dziennie i 2 gazety czytałam od deski do deski (teraz ślęczę w
wikipedii - pożeraczu czasu).... Pewnie i tak wiem o polityce więcej niż
przeciętna kura domowa, lecz nie tyle, aby lekką ręką poprawiać artykuły na
ten temat (musiałabym zbyt wiele czasu strawić na szukaniu po sieci i
sprawdzaniu). Dodatkowo mam kilka przemyśleń na temat współczesnego świata,
ale to nie na tym forum.
Selena