[Wikipl-l] separatory w html

Gemma studio w gemma.edu.pl
Nie, 8 Sie 2004, 07:11:15 UTC

From: "Ścibór Sobieski" <scibor w math.uni.lodz.pl>

> Wiecie, mnie osobiście strasznie przeszkadza ten przecinek zamiast
> kropki w polskim. Podam prosty przykład, piszę fragment programu:
<ciach>
> i tu już muszę dać przecinek, jak dla mnie to kretyńsko wygląda.

To jest cytat więc powinieneć nadal stosować kropkę. A co do kretynizmu, to
to jest po prostu polska norma i już. Nie ma nad czym dyskutować. Co prawda
normy w typopgrafii są w ograniczonaym zakresie do interppretowania, ale tu
jest mowa o normach pisowni, a te dyskusji nie podlegają. I już. :-)

Beno/GEMMA