[Wikipl-l] polskie nazwy projektów Wikimedi

Robert Wrzesiński r.wrzesinski w adwokat.lex.pl
Sob, 7 Sie 2004, 20:51:21 UTC

Myślę, że wystarczy zmienić nazwy odnośników do tych stron. Ich angielskie nazwy bardzo sugerują, że są to wyłącznie strony anglojęzyczne. Tym bardziej, iż do niedawna chyba tak było. Polskie nazwy zachęciłyby innych użytkowników Wikipedii do zaglądanie na te strony, a z czasem do ich dalszego rozwoju. Ja na pewno będę rozwijał teksty źródłowe związane z dokumentami kościoła katolickiego. Myślę, że inni równiez będą z biegiem czasu umieszczali tam inne źródła.