[Wikipl-l] Wkład użytkownika 83.30.39.156

Krzysztof Burghardt krzysztof.burghardt w wp.pl
Sob, 7 Sie 2004, 19:25:52 UTC

W liście z sob, 07-08-2004, godz. 20:59, Krzysztof P. Jasiutowicz pisze:
> kiedyś już apelowałem o jakieś ogólne wytyczne co do tego co chcemy mieć
> w "Linki zewnętrzne" a co będziemy wywalać.

Może dobrym pomysłem byłoby stworzenie jakiejś strony z wytycznymi?
Łatwo byłoby się na to powołać przy usuwaniu tego typu treści,
a nikt by się nie tłumaczył "chciałem dobrze " / "nie wiedziałem".

> To mi trochę wygląda na kryptoreklamę i search engine whoring.

W tej kwestii nie ma między nami różnic.

--
Krzysztof Burghardt <krzysztof.burghardt w wp.pl>