[Wikipl-l] Zwiększenie liczby art.

Krzysztof P. Jasiutowicz kpj w gower.pl
Sob, 7 Sie 2004, 19:26:58 UTC

Witajcie,

jak pewnie większość wie szwedzka Wikipedia, wyprzedziła nas jeśli idzie
o ilość art.

Dla mnie nie jest to istotne. Dla polskiej Wikipedii ważna jest jakość
art., a wśród tych 35 tys. co mamy jest moim zdaniem za dużo słabych i
krótkich, żeby na siłę pędzić do przodu.

Patrząc statystycznie, Szwedzi są słabi, bardziej solidne wrażenie
sprawiają Holendrzy.

Ale...

Ilość art i pozcyja w rankingu jest nam potrzebna ze względów
marketingowych i dla dobrego własnego samopoczucia.

Sądzę że Szwedzi nas wyprzedzili dzięki seriom art., które być może i nam
by się przydały i można by je zapoczątkować za pomocą bota

Jest to coś takiego jak
[[1987 in film]]
[[1987 in literature]]
[[1987 in music]]
[[1987 in sports]]
[[1987 in television]]
itd

Wg mnie jest to przydatne taki przegląd chronologiczny do którego linkujemy
z danego roku w tym wypadku z [[1987]].

W wypadku dzieł literackich czy albumów muzycznych
wpisując np. w [[Albert Camus]]

* Dzieła Alberta Camusa:
* ''Dżuma'' (''La Peste'', [[Przegląd literacki 1947|1947]])

czy w [[Pink Floyd]]

[[Dark Side of the Moon]] ([[Przegląd muzyczny 1973|1973]])

Roboty jest moc, ale po pewnym czasie może się nieźle prezentować o ile
wiem nie ma czegoś podobnego w polskim internecie.

Można zobaczyć
http://en.wikipedia.org/wiki/1947_in_literature

Pozdrowienia,
Kpjas.