[Wikipl-l] dozor list biografii

Wajda, Paul paul.wajda w gtaa.com
Pią, 6 Sie 2004, 14:44:54 UTC

Zdecydowalem sie dalej zajmowac lista biografii. Zeby bylo mi latwiej
panowac nad sytuacja potzrebuje pomocy. Zakladam nastepujacy schemat.

1. W kazdy weekend bede uzupelnial listy o wszytskie biografie powstale
w poprzedzajacym go tygodniu, oraz te stare, ktore nie znajduja sie na
listach.

2. Co tydzien nalzey urochomic boota, ktory skategoryzuje wszystkie
dopisane biografie kategoria:Biokrafie. Jest to bardzo istotne, gdyz
ulatwi mi to wylapywanie starych biografii wedlug kryterium braku lub
istnienia kategoryzacji. W tym miejscy istotnym jest by nie
kategoryzowac recznie istniejacych biografii. Dotyczy to jedynie tej
jednej kategorii.

Sam nie ma pojecia jak uruchomiac boota, tak ze bede potzrebowal pomoc w
tym wzgledzie.

Jonasz