[Wikipl-l] O wyrównaniu obrazków...

derela w polbox.com derela w polbox.com
Czw, 5 Sie 2004, 23:15:18 UTC

> From: "Andrzej B." <chepry w poczta.onet.pl>
> Subject: [Wikipl-l] O wyrównaniu obrazków...
>
> starajmy si  _nie_ wyrównywa  obrazków w ten sposób:
>
> {| align="right"
> |-
> |-
>
> Bo _dok adnie_ ten sam efekt uzysujemy tak:
>
> [[Grafika:ABCD|thumb|right|Opis]]
> [[Grafika:EFGH|thumb|right|Opis]]
> [[Grafika:IJKL|thumb|right|Opis]]
>
> a ca o   jest o wiele bardziej czytelna i oszcz dza nam jednej
> tabelki w wynikowym kodzie  ród owym.

No dobrze, ale czy kilka obrazkow bez tabelki nie ma wtedy tendencji
do "rozjezdzania sie", zamiast lezec ladnie w jednej kolumnie?

Po drugie, parametr "right" chyba nie jest konieczny - prawe ulozenie
chyba jest defaultowe?

BTW: na niektorych stronach w 800x600 Msie obrazki umiejscowione za
pomoca <div></div> wchodza na lewe menu (przynajmniej u mnie) -
sadze, ze nalezy to eliminowac?

Pozdrawiam,
Michal Derela - Pibwl

http://pibwl.republika.pl