[Wikipl-l] o jednym z hasel...

Szymon Kierat szymon_kierat w poczta.onet.pl
Czw, 5 Sie 2004, 20:30:15 UTC

Cześć!

    Kiedy po raz pierwszy zobaczyłem hasło:
http://pl.wikipedia.org/w/wiki.phtml?title=%C5%81H&redirect=no
byłem przynajmniej zszokowany. Gdy uświadomiłem sobie, że to hasło
ocalało przez ponad 2 lata pozostało mi tylko chwycić się za głowę.
    Hasło w mojej ocenie należy jak najszybciej usunąć, ponieważ:
* niewątpliwie nie jest to hasło encyklopedyczne. Wyjaśnia znaczenie
  skrótu i etymologię, więc jest hasłem SŁOWNIKOWYM.
* hasło to nie ma formy encyklopedycznej, czy słownikowej. Przypomina
  bardziej tekst z bloga.
* hasło to nie opisuje wiedzy ludzkiej, co gromadzi encyklopedia.
* "uczniowie każdej szkoły bazgrzą coś na murach" (gdarin, w pełni
  popieram!).
     Tak sobie pomyślałem, że opisze mojego kolegę na Wikipedii! Facet
     w wielu kiblach się podpisał - pomyślcie, własnym imieniem i
     nazwiskiem. Jest jeszcze parę szkolnych konkursów, które wygrał -
     będzie "to dość konkretne i wcale nie takie krótkie" (Beno).
     (Wybaczcie mi, proszę, ironię!)
Moim skromnym hasło, w tej postaci, a nawet o tej tematyce z natury
rzeczy nie powinno znajdować się w encyklopedii.

Waszym zdaniem mam rację, czy histeryzuję?
--
Pozdrawiam,
 Szymon Kierat