[Wikipl-l] Kategoria:wikipedysci

Wajda, Paul paul.wajda w gtaa.com
Śro, 4 Sie 2004, 18:15:39 UTC

Kategoria zawiera juz trzy wpisy. Ich ilosc bedzie najlepszym testem przydatnosci tej kategorii.

Jonasz

-----Original Message-----
From: wikipl-l-bounces w Wikipedia.org [mailto:wikipl-l-bounces w Wikipedia.org] On Behalf Of Adam Dziura
Sent: Wednesday, August 04, 2004 2:01 PM
To: Polish Wikipedia mailing list
Subject: Re: [Wikipl-l] Kategoria:wikipedysci

Tego pięknego dnia Wed, 4 Aug 2004 14:35:16 +0200, napisałeś(aś)
Odpowiadam:

> Ta kategoria jest glupia. Strony Wikipedystow to te zaczytajace sie od
> Wikipedysta:.
> Nie ma zadnych szans, ze ktos bedzie ta kategorie trzymal up to date.

A jaka jest szansa, że się ktoś będzie resztą kategorii opiekował?
Jeżeli się parę osób zgodzi to jestem w stanie pododawać tą kategorię.
(ale jakoś mi się kojarzy, że strona osobista to rzecz prawie święta)

> Wpisz w wyszukiwarce Wikipedysta i zaznacze ze ma tylko przestrzen nazw
> Wikipedysta: szukac to otrzymasz liste.

Ok. Wpisałem i otrzymałem listę około 70 stron z czego kilkanaście jest
brudnopisami. A ta lista nie jest uporządkowana alfabetycznie.

A do kategorii można dodać także inne strony niż strony osobiste np.
Użytkownicy komunikatorów internetowych, administratorzy.

--
Pozdrowienia || Adam Dziura || http://www.mojaopera.prv.pl
	"W domu będzie ogień, a do domu proste drogi