[Wikipl-l] Jak to sie stalo?

selena kovalusie w go2.pl
Śro, 4 Sie 2004, 18:00:29 UTC

Zamiast się zakompleksiać, musimy się brać do pracy (lobbing i reklama też
oczywiście się przydadzą!). Siedzimy w tych kategoriach i literówkach, dużo
czasu zajmuje (przynajmniej mi) doglądanie całości i walka z wandalami.
Całość projektu jednak jakościowo bardzo się ostatnio poprawiła - jest to
wyraźna tendencja i cieszmy się nią. Nie wiem, jak tam u Niemców od strony
merytorycznej, bo nie znam niemieckiego.
Aktywnych wikipedystów jest u nas mniej, oni zaczynali szybciej, no i język
niemiecki to też Austria i Szwajcaria. A u nas tylko Polska, gdzie poziom
informatyzacji też jest "inny".;)
Do roboty, więc, Panowie. I błagam o większą kontrolę nad całością w
godzinach przedpołudniowych (wiem, nie każdy jest nauczycielem albo
studentem czy uczniem, żeby mieć wolne...). Dzisiaj to już chciało mi się
płakać nad tymi głupotami w ostatnich zmianach...
Selena