[Wikipl-l] Listy biografii

Wajda, Paul paul.wajda w gtaa.com
Śro, 4 Sie 2004, 12:12:53 UTC

I stalo sie. Pod moja nieobecnosc (2 tygodnie) nikt nie zajal sie
listami. Wczaoraj staralem sie odrobic straty, ale lista "nowe strony"
generyje tylko ostatnich 1000 nowo utworzonych. Udalo mi sie dotrzec do
27.lipca. pozostale dni zginely w trzewiach wikipedii. Czy istnieje
jakis sposob wygenerowania listy od 16. do 27. lipca?

Zreszta jesli Wikipedysci nie zaczna wspolpracowac w tworzeniu tych list
to do konca miesiaca porzuce ten project I bede uzupelnial wylacznie o
moje produkcje/ Za duzo czasu mi to zajmuje.

Jonasz