[Wikipedia-l] Mailing lists (Was: Dammit!)

Luc Van Oostenryck luc.vanoostenryck at easynet.be
Thu Oct 23 21:28:30 UTC 2003

Brion Vibber wrote:

> [eo]
> Eksperimente, dum la sekvaj tagoj mi ne parolos angle en Vikipedio. Por
> kontakti min, nepre uzu Esperanton aÅ­ la francan. Se vi ne parolas
> tiujn lingvojn, serĉu tradukiston. Mi esperas demonstri iomete la
> frustron kiun sentas la eksterangla vikipediistularo; mi petas pardonon
> se tio ĝenas.
>
> [fr]
> Comme expérience (pseudo-)scientifique, pendant les journées sequentes
> je ne parlerai pas l'anglais en Wikipédia. Pour me contacter, il faut
> [...]

[fr]
Je voudrais juste insister sur le fait que je pense que l'anglais
reste la meilleure langue d'intercommunication entre tous les wikipédias.
C'est surtout la communication tout court qui me pose souvent des problèmes.

[slecht nl]
Ik wille juist zegt dat ik denkt dat engels is het best taal voor
intercommunicatie tussen de wikipedia.
Het is alleen met slechte of geen communicatie dat ik heeft probleem.

[en]
Just to had a bit of frustation.

-- Looxix