[MK-EDU] Чекор 5

Dimce Grozdanoski dimce.grozdanoski at gmail.com
Mon Mar 25 11:50:16 UTC 2013

Здраво Жаклина,

Некои училишта веќе почнаа со активности, пример:

1. ОУТУ „Ванчо Питошески“ - Охрид, види http://mk.wikipedia.org/wiki/OHVP
2. СОУ „Ѓорче Петров“ - Прилеп, види http://mk.wikipedia.org/wiki/PPGP
3. СОУ „Цар Самоил“ - Ресен, види http://mk.wikipedia.org/wiki/RECS

Повеќе училишта имаат формирано вики секции во своето училишта, а како
најактивна секција ја издвојувам секцијата во СОУ „Ѓорче Петров“ -
Прилеп, каде учениците имаат одржано веќе 8 средби во училиштето каде
што ги координираат своите активности.

Доколку треба повеќе време за организација, тоа не е проблем, времето
стои пред нас, само треба да дефинираме цели и план на активности за
остваување на тие цели. Тие што работат грешат, но имаат шанса да ги
исправат своите грешки.

Поздрав,
Димче Грозданоски