[MK-EDU] А1. Вики-страница за училиштето

Dimce Grozdanoski dimce.grozdanoski at gmail.com
Wed Feb 27 05:22:30 UTC 2013

Пет училишта работат на подобрување на својата вики-страница.

Оние училишта кои започнале со активно уредување на својата
вики-страница потребно е своето училиште да го додадат во следниот
список на википедија на македонски јазик: http://mk.wikipedia.org/wiki/WPSU

Доколку имате било какви прашања во врска со уредувањето на википедија,
слободно може да ги поставите овде на оваа мејлинг листа но и директно
на википедија на соодветна страница за разговор.

Споделете ги вашите искуства на википедија, пример при уредувањето на
вики-страницата на вашето училиште, со останатите колеги од другите
училишта. Слободно пишете мејл на mk-edi at lists.wikimedia.org во кој ќе
објасните со кои предизвици и проблеми се соочивте при вашето прво
уредување. Дали вашите искуства се позитивни или негативни?

Поздрав,
Димче Грозданоски