[MK-EDU] Википедија инструкции

Dimce Grozdanoski dimce.grozdanoski at gmail.com
Mon Feb 25 08:47:04 UTC 2013

Здраво Тодор,

Вие сте член на мејлинг листата mk-edu at wikimedia.org.

Испратена е е-порака до сите членови на листата со врски до материјалите
од презентацијата и до други материјали кои би можело да бидат од интерес.

Доколку не се ја забележале пораката или сте се зачлениле во листата
подоцна тогаш може да ја погледнете архивата на пораки од листата на
следнава URL: http://lists.wikimedia.org/pipermail/mk-edu/

Конкретно пораката во кои се наведени врските до материјалите од
презентацијата може да ја најдете на следнава URL:
http://lists.wikimedia.org/pipermail/mk-edu/2013-February/000008.html

Доколку имате дополнителни прашања тогаш слободно поставете ги овде на
мејлинг листата.

Поздрав,
Димче Грозданоски