[MK-EDU] А1. Вики-страница за училиштето

Dimce Grozdanoski dimce.grozdanoski at gmail.com
Thu Feb 21 21:03:28 UTC 2013

FYI. Следниве училишта веќе започнаа со работа на својата вики-страница:

- СОУ „Цар Самоил“ - Ресен,
<http://mk.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D0%9E%D0%A3_%E2%80%9E%D0%A6%D0%B0%D1%80_%D0%A1%D0%B0%D0%BC%D0%BE%D0%B8%D0%BB%E2%80%9C_-_%D0%A0%D0%B5%D1%81%D0%B5%D0%BD>
- Гимназија „Мирче Ацев“ - Прилеп
<http://mk.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0%B8%D0%BC%D0%BD%D0%B0%D0%B7%D0%B8%D1%98%D0%B0_%E2%80%9E%D0%9C%D0%B8%D1%80%D1%87%D0%B5_%D0%90%D1%86%D0%B5%D0%B2%E2%80%9C_-_%D0%9F%D1%80%D0%B8%D0%BB%D0%B5%D0%BF>,